نحوه انجام خونریزی هوا برای بیل کوماتسو
نوشته شده توسط : dave

این دستورالعمل راهنمای نحوه خونریزی آزمایش هوا برای بیل مکانیکی Komatsu را به شما نشان می دهد. و برای راهنمای تعمیر بیشتر به این قسمت مراجعه کنید: مجموعه کامل EPC Komatsu CSS

1. خونریزی هوا از پمپ هیدرولیک
1) بلیدر هوا را شل کنید (1) و بررسی کنید که روغن از طریق بلیدر هوا به بیرون خارج می شود.
2) پس از چکه شدن روغن ، دستگاه خونگیر هوا را محکم کنید (1).
3 دستگاه تخلیه کننده هوا: 7.8 - 9.8 نیوتن متر {0.8 - 1.0 کیلوگرم} a از آچار ضربه ای برای سفت کردن دستگاه پخش کننده هوا استفاده نکنید 

 

2. روشن كردن موتور
هنگام روشن كردن موتور پس از انجام مرحله 1 ، سرعت آن را به مدت 10 دقيقه در دور آرام نگه داريد.
3. خونریزی هوا از سیلندر a اگر سیلندر تعویض شود ، قبل از اتصال تجهیزات کار ، هوا را از آن خون بگیرید. به طور خاص ، اگر سیلندر بوم به تجهیزات کار نصب شود ، به انتهای ضربه پایین نمی رود.
1) حدود 5 دقیقه موتور را در دور کم کار کنید.
2) در حالی که موتور را در دور کم کار می کنید ، رونق را 4 - 5 بار بالا و پایین کنید.
a میله پیستون را در حدود 100 میلی متر قبل از پایان هر ضربه متوقف کنید. روغن را تسکین ندهید.
3) در حین کارکردن موتور در دور غیرفعال ، مرحله 2 را انجام دهید).
4) در حالی که موتور را در دور کم کار می کنید ، میله پیستون را به انتهای ضربه حرکت دهید و
روغن را تسکین دهید.
5) مطابق مراحل 2) از سیلندر بازو و سیلندر سطل هوا را تخلیه کنید - 4).
Komatsu CSS Full Set 2018 2014 Parts Viwer بارگیری رایگان

4- خونریزی هوا از موتور چرخشی
1) کلید قفل تاب را "روشن" کنید و
موتور را در مدت 5 دور در دور کم کار کنید.
هوا خونریزی از موتور نوسان توسط اعمال فشار S-پورت. 2) درپوش بالایی موتور سوئیچ را بردارید ، شیلنگ (1) را از موتور چرخان جدا کرده و شیلنگ را با دوشاخه مسدود کنید. a از پلاگین زیر برای مسدود کردن شلنگ استفاده کنید. 07379-70628 (پلاگین 06) 3) موتور را در دور کم کار کنید و بررسی کنید روغن از آرنج خارج شود (2). a اگر روغن از آرنج خارج نشد ، مرحله 1) را دوباره انجام دهید. 4) شیلنگ (1) را در حالت عادی خود وصل کنید. 5. خونریزی هوا از موتور مسافرتی 1) درپوش موتور مسافرتی را برداشته و شیلنگ تخلیه موتور را جدا کنید (2).









2) موتور را در دور کم کار کنید و بررسی کنید روغن از نوک پستان خارج شود (3)

6. بررسی سطح روغن و شروع کار
1) موتور را روشن کرده ، سیلندر بازو و سیلندر سطل را به انتهای ضربه بکشید ،
تجهیزات کار را به زمین پایین آورده و موتور را متوقف کنید.

2) سطح روغن را با سنج (4) در قسمت عقب مخزن هیدرولیک بررسی کنید.
-اگر سطح روغن زیر خط L باشد ، کافی نیست. اضافه کردن روغن.
-سطح روغن با توجه به دمای روغن تغییر می کند. وقتی سطح روغن از محدوده استاندارد زیر خارج شد روغن اضافه کنید.
هنگامی که دمای روغن 10 - 30 درجه سانتیگراد است: بین خط H و خط L هنگامی که دمای روغن 50 - 80 درجه سانتیگراد است: نزدیک خط H 

http://www.car-auto-repair.com





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: